haantjes

10-03-12015

goedemorgen allemaal in blog land,

heb  wat hanen gemaakt voor in de paasbomen voor de familie,
ik had een patroon gezien van een haan maar er werd 6 dollar voor gevraagd
wat ik veel geld vond,
dus gewoon foto op geslagen en vergroot,
en dan maar kijken en tellen en proberen,
en zie hier het resultaat.
zien er best grappig uit al zeg ik het zelf,
ze zijn 12cm breed en 15cm hoog gehaakt met Catania
en haaknaald 3,5.



ik vond het erg leuk om te maken,
alhoewel het best wel veel werk was,
ben al weer met wat anders bezig,
ach ja ik verveel me echt niet hoor,
fijne dag allemaal groetjes hester

7 reacties:

Anja/ChériesCrochet zei

Knap hoor om het zo na te haken !
Ik vind ze super leuk geworden Hester.

Tinie zei

Ze zijn hartstikke leuk.Groet Tinie

Nicole -Maaksels en Meer- zei

Oh wauw die zijn echt gaaf!!! Lekker vrolijk de pasen in!

Laura zei

Echt leuk en kleurig geworden je kipjes.

Laura zei

Ik bedoel haantjes.

Tinneshobbyworld zei

O ... super leuk zeg! Wel wat werk gehad zo te zien maar is gewoonweg prachtig !!! Grts Tinne

Miss Creatuurtje zei

Ze vrolijken heel de boel op, tof!

Een reactie posten