kip met kuikentje en eieren

20-03-2015
goedemorgen allemaal,
zo ook de kip met kroost is klaar,
moest nog een haan bij maar daar had ik geen zin in,hihihih
en ik vind ze zo wel leuk eigenlijk,
misschien dat ik ze in een rieten mandje doe met wat
stro staat denk ik iets leuker,ik kijk wel.
het patroon is van babsie's hook te koop bij dawanda.de

ook al is het duits geschreven met vertaal lijst erg goed te doen hoor.

nu even verder met wat anders dus fotoos volgen wel weer,
fijne dag allemaal.
groetjes hester

5 reacties:

Anoniem zei

Wat maak je toch veel leuke dingen !
Vind het altijd leuk om even naar je nieuwe creaties kijken.
Zelf haak ik ook,ik doe regelmatig inspiratie op bij jouw blog.

Tinneshobbyworld zei

Hi ... wat een leuk plaatje. Knap gedaan zoals steeds.
Fijn weekend, liefs Tinne

Patricia Smit zei

Gelukkig maar dat je geen zin meer had in de haan want die maken toch een herrie!!
Moederkip en kuiken zijn erg mooi geworden!!

feltfree på Åsly zei

Wat een lieverds zijn dat

Moez zei

wat een gezellig kipje met kuiken, ik kom voor het eerst op je blog maar wat maak je een leuke dingen , ik kom zeker vaker langs ;o)

Een reactie plaatsen