sleutelhangers

26-04-2015

goedemiddag allemaal in blogland,
het is al weer wat weekjes terug dat ik iets geplaats heb
maar ik was ook druk bezig met het haken van
sleutelhangers voor koningsdag.


de vogeltjes zijn van de blog van haakfeest

de hartjes gevonden op het net,even googlen 

en de kikkertjes  vind je hier



de muizen komen uit het boekje knuffelbungels haken,
en de hartjes is het patroon van owlishly
dit gaat morgen mee naar een kraampje op koningsdag.
alles is gehaakt met haaknaald 2,5 en Catania katoen.
nu maar weer wat anders gaan maken,fijne dag allemaal
groetjes hester

8 reacties:

marmarel zei

Supervrolijk, al die hangers bij elkaar! Succes morgen.
Groetjes, Marijke

Gerda Bos zei

Oh, wat lekker veel! Die vogeltjes ken ik ;)
Succes met de verkoop en een fijne dag morgen!

Groetjes Gerda (Haakfeest)

feltfree på Åsly zei

Wat een leukerds. Dat gaat vast vlot over de toonbank. Succes

Tinneshobbyworld zei

Heel leuk om te zien. Wens jou veel succes morgen !!!
Lieve groetjes, Tinne

Roberta Mendes zei

Hello, I love your crochet, it is beauty, I love this colors, I follow your blog, I have a blog about crochet with free patterns and free crochet diagrams, visit me , hugs from Brazil.
Visite meu blog - Tita Carré - Crochet

sneksniltje zei

Amai, jij bent een supervlijtige creatieveling ! Zoveel mooie haakwerkjes !

Knutselpret zei

heel erg leuke blog ik ga je volgen
Groetjes Albèrtje

ChériesCrochet zei

En wat zijn ze weer leuk !

Een reactie plaatsen