goedemorgen allemaal,

27-06-2015

goedemorgen allemaal in blogland,

helaas ben ik nogal afwezig geweest,
maar dat komt dat ik een beetje aan het kwakkelen
ben met mijn gezondheid.

in de 1ste week van mei werd ik doodziek  ik dacht eerst een griepje
of zo, opgelopen van de klein kids die constant verkouden zijn.
maar na 3 weken ineens alleen maar willen slapen en draaierig zijn bij elke
stap die ik zette durfde ik bijna niet meer te lopen.de dokter is gekomen
en heeft me onderzocht, ze kon niet echt verklaren wat het was.
dan maar een bloedonderzoek en daar kwam alleen maar uit dat
mijn vitamine d waarden wel heel erg laag waren, dat kon misschien verklaren
de duizeligheid. maar voor de rest was alles in orde.

op dit moment gaat het weer goed met me, mag ook wel na 7 weken, hihihhih
maar het enigste waar ik nog geen zin in heb is mijn handwerken,
leg elke dag wel mijn haaknaald en bolletje garen op de tafel, haak dan is een toertje
of 2 van iets, maar leg het weer neer, kan me niet goed concentreren eigenlijk.
hopelijk gaat dit snel over want ik heb mega veel dingen op mijn lijstje staan om te maken
en ook voor de kerst natuurlijk,
ik dacht ik laat het jullie even weten anders zien sommige me alleen maar op Facebook wat reageren
en hier niet meer,
ik kijk wel elke dag bij jullie wat er gemaakt word en daar zitten elke keer weer mooie en leuke dingen tussen.
het gaat vast wel weer goed komen met me zin in haken, en dan plaatst ik mijn werkjes hier weer,
ik wens iedereen een fijn weekend toe en tot snel maar weer,
groetjes hester









4 reacties:

ChériesCrochet zei

Owww dat is akelig Hester !!
Ik miste je al in Blogland...
Gelukkig gaat het al beter nu, hopelijk ben je snel weer de oude.
En kunnen we weer van je mooie haakwerkjes genieten
Beterschap
xxxxx

mingle-mangle zei

dat is balen hopelijk gaat het snel weer wat beter met je
veel beterschap gewenst

liefs mingle-mangle

Patricia Smit zei

Ik herken helemaal wat je schrijft. Een aantal jaren geleden heb ik een griepje gehad en had daarna precies dezelfde klachten die jij beschrijft. Uit bloedonderzoek kwam niets maar het leek alsof mijn hele evenwichtsorgaan " van de leg" was. Heel akelig. Bij mij heeft het wel zo'n 4 maanden geduurd voordat ik weer lekker in m'n vel zat. Hopelijk gaat het jou beter af, sterkte!

Anoniem zei

Hallo,
Hoop dat t goed met je gaat en dat we weer snel van je blogjes en werkjes kunnen genieten.
gr Jose

Een reactie posten