2 collen gehaakt

21-09-2015
goedemorgen allemaal,
ik heb 2 collen gemaakt deze week,
de roze is voor mijn kleindochter selina
en dat is de katnis cowl,

patroon is hier te vinden
erg leuk om te maken ook en lekker beetje dik,ik heb haaknaald 4,5 gebruikt en de
wol heb ik was een kadootje ,gekregen van een Turkse vriendin,die het had mee genomen
uit Turkije.
lekker dik is die dus ook lekker warm

katniss cowl

de vrolijke kleuren coll is de populaire wol van de wibra,hihihihihihi
die is voor mijn dochter en is gewoon gemaakt uit granny blokken,die aan elkaar gemaakt
tot 1 ronde das en dan daar omheen gewoon groepjes van 3 stokjes gehaakt,
ook gehaakt met nld nr 4,5
ik had deze al een keer gemaakt verleden jaar,en had nog wol over en dus gewoon nog 1 gemaakt.
deze is dunner ,dus ook minder warm zegt mijn dochter.


maar ik blijf de kleuren gewoon erg mooi vinden,
nu maar weer verder met de volgende coll.
want ja met 1 coll dat kan niet hoor in je garderobe,want ze hebben wel afwisseling nodig zeiden de meiden,whahahahahahahah
fijne dag allemaal
groetjes hester

1 reacties:

ChériesCrochet zei

Ziet er mooi en lekker warm uit, maar hopelijk zijn ze voorlopig nog niet nodig

Een reactie plaatsen