goedeavond allemaal

1-09-2015

goede avond allemaal,
zo het is wel een tijd geleden dat ik hier aan wezig was,
maar hier is de zomer vakantie voorbij,dus alle kids weer naar school
en ik ga maar weer eens aan de slag met mijn haakwerkjes,

ik had 7 weken geleden bestelling gekregen voor 7 sleutelhangers,
en die waren gisteren pas af,
gelukkig had de dame geen haast ermee dus die is nu ook heel blij dat ze wel af zijn,hihihih
het zijn sleutelhangers die ik al vaker heb gemaakt dus niet iets nieuws voor mij,
ik ben nu maar weer met een andere bestelling begonnen
want ik heb er weer zin in,ik heb nog niets voor de kerst gemaakt want daar heb ik geen haast
mee want ik heb al zoveel dingen gemaakt dus dit jaar maar iets minder maken dan,

ik moet zeggen dat ik wel genoten heb van alle creaties van mijn mede bloggers die er vrolijk op
los haken,daar zie ik echt super mooie dingen voorbij komen.
mijn complimenten aan alle blogsters/bloggers.

nou ik wens iedereen een hele fijne avond en hup op naar mijn volgende werkjes,

groetjes hester

5 reacties:

Margaret zei

Leuke sleutelhangers heb je gemaakt. Mooi gezicht zo op een rijtje. Gezellig dat je weer in blogland bent.

Anoniem zei

Leuk dat je weer blogt.
Ik kijk altijd graag naar de mooie dingen die je maakt.

Groetjes Mariska

ChériesCrochet zei

Fijn dat je er weer bent hoor Hester, ik mis je haaksels en blog berichtjes wel

Tinneshobbyworld zei

Fijn jou weer te zien op blogland Hester. Leuke sleutelhangers!

Lieve groetjes, Tinne

Anoniem zei

Fijn dat je er weer bent en al weer zo actief.Mooie sleutelhangers.
gr Jose

Een reactie plaatsen