weer wat gemaakt!!

15-09-2015
goedemiddag allemaal,
ik heb even een knuffeldoekje gemaakt met ooievaar kopje,
het knuffeldoekje is gewoon een grote granny squares
en dan het kopje van de ooievaar .
dat is een deel van een duits patroon van babsie's hook .


2 geboorte potjes met muizen,het patroon komt uit het boekje
bungel knuffels haken,
ik moet nog even muizen kopen,
en dan kunnen ze alledrie op de post,
dit was een bestelling en ben blij dat dit ook weer klaar is,
ik blijf het leuk vinden om die muizen te maken,


zo nu maar eens kijken wat ik ga maken,misschien maar wat voor de winter voor
de kleinkids,hihihi
ik wens iedereen een fijne dag toe,
groetjes hester

6 reacties:

Anoniem zei

Wat leuk weer allemaal.
Ik doe nog wel eens gebreide babyslofjes op een laagje muisjes in een pot,staat ook zo leuk.

Groetjes Mariska

Jolanda zei

wat een leuk idee zo die muisjes-potten!!
groetjes Jolanda

ChériesCrochet zei

Leuk weer wat haaksels van je te zien !

Julie zei

Hehe hoe toevallig! Ik maakte ook net een knuffeldoekje :)
Leuke muisjes op de potten!
Veel liefs Julie

mingle-mangle zei

blijft een leuke hobby haken,super idee om er een ooievaartje
aan vast te maken nog niet eerder gezien en die potjes
schattig:D

Jacqueline zei

Leuke kraamcadeautjes.. zo grappig, die lachende muisjes!

Een reactie posten