kleindochter ook weer blij.

3-10-2015

goedemorgen allemaal in blogland,




eergisteren en gister lekker bezig geweest en dit setje voor selina gehaakt,
de wol is van de zeeman van verleden jaar denk ik,
ik pluk af en toe gewoon wat uit de kast,
en dan kom ik wel door me voorraad heen,hihihih

selina heeft altijd een staart of knotje in der haar dus dacht ik ,
maak gewoon een haarband /oorwarmer voor der ,dan kan ze haar haar doen
in elke style.
en zo heeft ze ook lekkere warme oren als ze naar school fiets,hihihihih
ik moet zeggen het staat haar mega leuk,
en ja ook voor haar een bloem erop.

het is gewoon in een v steek stokje gehaakt,met haaknaald 4,
heb eerst een lange das gehaakt 1.50 m
en dan de 2 uiteinde aan elkaar genaaid.

ja de bloem erop vond ze erg leuk,en ze vond het wel lekker warm voor haar oren,
nu nog even een paar handwarmers maken voor der in de zelfde kleur en dan is ze
helemaal happy,

ik ga weer verder haken,
fijne dag allemaal,

groetjes hester

3 reacties:

Monique van den Berg zei

Leuk hoor! En je hebt weer iemand blij gemaakt. Goed bezig!

Jolanda zei

Selina boft maar met zo'n creatieve oma. Het staat haar erg leuk, heerlijk voor de winter.
groetjes Jolanda

ineke zei

mooi hoor, ook de handwarmers!!!
ik vind dit zulk leuk garen..heb het ook al een paar keer gebruikt!!
net vruchtenhagelslag!!
ennnn het is nog steeds te koop bij zeeman.. heb 10 dagen geleden nog 2 bollen meegenomen naar huis!!

heerlijk een voorraadje wol/garen
met prachtige kleuren!!

Een reactie plaatsen