sneeuwman hanger

27-10-2015

goedemorgen allemaal,

nou mijn eerste kersthaaksel is een feit hoor,
ik zag deze leuke sneeuwman hanger op de site craftinoo
de ontwerpster is van charmedbyewe

het was nog gratis ook,dus dacht die ga ik maar eens maken,
binnen 1 dag was die af,
is gemaakt met zeeman wol en haaknaald nr 5.

ik vind hem zelf erg leuk alhoewel met een onderlijf aan de sneeuwman
misschien wel leuker ...maar ja.. .
er komen er nog 2 want de dochters willen er ook 1,hahahahah

de hulstblaadjes heb ik er zelf maar bij bedacht om het toch iets meer te laten
spreken ,want alleen die kale hoed vond ik niet zo.

je kan het patroon van de sneeuwman hanger hier vinden
http://craftinoo.com/snowman-wall-hanging

op naar me volgende haaksel dan maar,
groetjes hester

2 reacties:

mingle-mangle zei

wat weer een leukerd hester, bedankt voor het delen

ChériesCrochet zei

Ik vind hem hartstikke leuk zo

Een reactie plaatsen