winterset gehaakt.

2-10-2015
goedemorgen allemaal,
mijn dochter wilde weer een nieuwe winter set en vroeg of ik voor haar ook de katniss coll wilde maken,
maar of ik hem wel wat breder wilde maken want zij zit in een scootmobiel,
en heeft het dan vaak koud en zo kan dan de coll ook om haar hoofd.
tuurlijk .......dat doe ik wel.
maar ik had nog genoeg wol over en dacht ....maakt er een lekkere warme muts bij,lekker lang gemaakt 30 cm zodat je hem om kan slaan,helemaal blij was ze er mee,
maar ze vond het toch leuker als er ook een bloem op kwam.......ook geen probleem,hihihihi
zo gezegd zo gedaan,
en zie hier het eind resultaat van Sabrina der winterset,
laat de kou nu maar komen.

helemaal blij is ze der mee,



ook even een foto van de zijkant dan zien jullie ook de bloem,
gebreid van de zeeman wol 1,49euro (weet niet meer hoe het heet) naald nummer 5 en er zitten
bijna 5 bollen van 100 gram in, 
het patroon van de coll vind je hier en de muts heb ik er zelf bij verzonnen, 
nu maar weer verder met het volgende wintersetje ,
fijne dag allemaal,
groetjes hester

4 reacties:

Monique van den Berg zei

Logisch dat ze blij is, dat is een waanzinnige leuke set!
Groetjes, Monique

ChériesCrochet zei

Prachtig en het staat haar super mooi !!

Nicole -Maaksels en Meer- zei

Wauwww ik vind het heel erg mooi geworden zeg! Lekker hoor zo'n mama die zegt; u vraagt wij draaien... euh haken!

SoFie zei

Wat een mooi setje, dank je wel voor de link naar mijn blog. Als je wil, mag je me altijd een foto sturen van je creatie van de katniss cowl, dan zet ik die in de wall of fame op mijn blog!
Groetjes Sofie

Een reactie plaatsen