M&M SNOEP POT

24-11-2015

goedemorgen allemaal in blog land.

ik heb van de week weer ene leuk snoep potjes gemaakt
en deze keer met 2 m&m poppetjes.

ik had het potje nog geen paar uur op me schoorsteen staan
of mijn vriendin kwam koffie drinken bij me,
ze zag de m&m pot gelijk en riep nou die wil ik ook hoor!!!!

ik moest lachen en zie ja die wil ik best voor je maken,geen probleem
aangezien ik deze zelf wilde houden,maar ik dacht ach geef mee ik maak wel weer
een nieuwe.zoveel werk is het niet,hihihih

nou helemaal blij ging ze naar huis,ze zou gelijk smiddags de m&m snoepjes gaan kopen,


het patroon is van een dame op Facebook,ik weet niet of zij wil dat ik haar naam plaats hier dus ik moet dat even vragen,het patroon koste maar 2 euro,en ik ben al weer met de volgende pot bezig,hihhihi

ze zitten op een grote pot hak groenten en ik heb het gehaakt met haaknaald nr 3 en Catania,
en er past precies 1 zak snoep m&m in,

nou dames ik ga weer verder heb nog wat werkjes liggen die ik moet afmaken,
fijne dag allemaal,
groetjes hester

5 reacties:

mingle-mangle zei

wauw goed gelukt om op te vreten sorry eten haha

Haakmuts zei

Hoi Esther,
ik kan me voorstellen dat je vriendin het potje wil hebben want wat is hij leuk.
Mooi gemaakt zoals altijd weer.
Groetjes van Claire

marmarel zei

Superleuk, zo'n m&m-pot!
Groetjes, Marijke

Tinneshobbyworld zei

Super leuk gedaan! Wie wenst zo'n lekkere snoeppot nou niet :-))

Lieve groet, Tinne

ChériesCrochet zei

Helemaal geweldig dit !!

Een reactie plaatsen