kerst candycane onderzetters,

22-11-

goedemiddag allemaal in blog land,
ik ben vandaag lekker aan de haak geweest en heb
deze leuke kerst onderzetters gemaakt vanmorgen,ik
heb het patroon van deze onderzetters al jaren in me bezit,maar ik
vond de beschrijving niet duidelijk zo vaak gepobeert en steeds weer gestopt,
maar door stom toeval vond ik gisteren een filmpje op you tube
en ja zie hier het resultaat,



deze rood/wiite ongeveer 8cm breed gemaakt met haaknaald 4,5 en de wol van de zeeman


de groen/witte zijn iets kleiner ongeveer 7,5cm gemaakt ook met haaknaald 4,5
maar met de wol van schachenmayer bravo.

zoals jullie zien kan ik er even geen genoeg van krijgen en haak ik vrolijk verder in misschien nog wel andere kleuren,hihihihihi

fijne zondag allemaal,
groetjes hester

1 reacties:

Een reactie plaatsen