kerst(b)engeltje

25-11-2015

goedemorgen allemaal,

zo mijn 2de kerst(b)engeltje is ook af,
deze heb ik voor een vriendin gemaakt die graag een gele wou,
nou geen probleem hoor al willen ze een gestippelde maak ik hem ook,whahahahaha

het patroon is wederom van heakelkeks bij dawanda.de.
gehaakt met Catania en haaknaald 3,en ik moet zeggen ik vind het erg leuk
om te maken,vooral die schoenen vind ik grappig.


nu staat er al weer een rode op de naald maar dan met haaknaald 2,5 vind ik zelf iets minder maar wilde gewoon weten hoegroot het verschil is in grote,hihihihi

fijne dag allemaal groetjes hester

9 reacties:

Rita Russe zei

idd superleuk en toffe schoentjes

Monique van den Berg zei

Echt schattig en vrolijk die engeltjes!

mingle-mangle zei

leukerd geel past niet zo bij jouw kerstdingen of wel?
maar hij is niet minder leuk hoor:D

feltfree på Åsly zei

Superleuk.

hester zei

nee dames van mingle-mangle dit past niet bij mijn kerstdingen,whahahahahah
daarom heb ik hem vanmorgen gelijk aan me vriendin mee gegeven,die was er blij mee,ik ben nu met een rode bezig maar die gaat weer naar mijn dochter.

Tinneshobbyworld zei

Vrolijk en super leuk !!!! Groetjes Tinne

ChériesCrochet zei

Wat is ie leuk !!
Ik hou wel van geel ;-)

Anoniem zei

Ik vind het zo leuk wat jij allemaal maakt! Maar dit engeltje vind ik helemaal het einde. Ik zou graag in contact met je "willen" komen om te vragen of je e.v.t enkele voor mij wilt maken (natuurlijk tegen vergoeding)! Ik kan mijn mailadres hier niet open en bloot neer zetten maar zou graag weten hoe ik met je privé in contact kom.
Vooral zo door gaan hoor, je maakt geweldig mooie en prachtige dingetjes. Liefs M.

hester zei

hallo m,
hier is mijn email adres
hesterhaleber@hotmail.com

Een reactie plaatsen