kerstmarkt

a14-12-2015

goedemorgen allemaal in blog land,

ik heb afgelopen zaterdag op een kerstmarkt gestaan in hoek van holland met deze haaksels,
ondanks dat er heel veel mensen zijn geweest ongeveer 600,
heb ik zeggen en schrijven 6 dingen verkocht.
nou moet ik zeggen dat ik er niet echt iets van had verwacht,
en ik wist het pas 2 en een halve week voor de datum.... dus kon ik niet echt grote stukken haken.


gelukkig had ik nog wat werk liggen van de afgelopen kerst markt,
dus dat heb ik erbij gelegd op mijn tafel.veel mensen keken en vertelde dan
o ja dat kan mijn dochter/schoondochter/nicht/buurvrouw/moeder en wat weet ik...ook maken.
of  dat heb ik ook geprobeert om te haken maar ik heb het maar weer neergelegd het lukte me niet,
en zo ging het de hele tijd.

gelukkig waren de medeverkoopers heel erg leuk en hebben we wel veel gelachen
en was het een leuke dag,

nu haak ik ff niets meer en ga ik me voorbereiden op me kerst en oud en nieuw,en dan beginnen aan een nieuw jaar,hihihih met nieuwe haak creaties,

groetjes hester





4 reacties:

mingle-mangle zei

ZIET ER PRACHTIG UIT JAMMER DAT JE NIET MEER HEBT VERKOCHT MENSEN DIE NIET HANDWERKEN ZIEN HET WERK DAT JE ER VAN HEBT MEESTAL NIET UITZONDERINGEN DAARGELATEN,MEDE BLOGGERS WEL MAAR DIE KUNNEN HET HELAAS ZELF HAKEN HEB JE OOK WEER NIETS AAN,EN WIE WEET VOLGENDE KEER BETER:d

marmarel zei

Je hebt mooie spulletjes. Wat zijn die sneeuwpop-potjes schattig! Jammer dat er geen animo voor was. Hopenlijk een volgende keer beter!
Groetjes, Marijke

ChériesCrochet zei

Fijn dat je een gezellige dag hebt gehad Maar jammer van de slechte verkoop...
Je maakt hartstikke leuke dingen dus snap die mensen niet hoor Waarschijnlijk willen ze voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
Fijne decembermaand, geniet er van !

Crealice zei

bekend verhaal. Mensen vinden het allemaal knap en leuk maar hebben het niet nodig of hebben al zoveel. Ik vind dat je hele leuke spulletjes hebt vooral de sneeuwpopjes.

Een reactie posten