MEGA FIJNE FEESTDAGEN!!!!!

23-12-2015

hallo allemaal in blogland,

wat vliegt de tijd he,alweer bijna een jaar voorbij
ik geniet elke dag van al het moois dat ik zie bij al jullie creaties
en hoop dat ook te blijven doen in het nieuwe jaar.

ik heb 1ste kerstdag mijn familie over de vloer we zijn dan met ze tienen,
en dat is altijd mega gezellig,en zo druk,hihihihi
2de kerst dag komt mijn dochter weer dan gaan we brunchen,
en wij hebben een 3de kerstdag op zondag en dan ga ik gourmetten met wat vrienden
dus ik heb het wel lekker druk,heerlijk.

dus nu wens ik iedereen een fantastisch kerstfeest met al jullie vrienden en familie,
en hoop iedereen weer na de kerstdagen te zien
groetjes hester

4 reacties:

Anoniem zei

Gezellige kerstdagen !
Groetjes Mariska

Monique van den Berg zei

Jullie ook hele fijne dagen maar dat gaat wel lukken zo te horen.
Groetjes, Monique

ChériesCrochet zei

Fijne Feestdagen Hester, geniet er van !
Ik hoop nog lang van je mooie haaksels te mogen genieten

Marleen zei

fijne kerstdagen!

Een reactie posten