leuke dassen.

19-01-201

goedemorgen allemaal,

zo mijn eerste bericht voor het nieuwe jaar 2016,
ik heb besloten om mijn wol voorraad te gaan op maken,
aangezien ik eigenlijk alleen nog maar haak met de Catania katoen,
en de wol alleen maar in de kast blijft liggen.

ik heb de afgelopen week 2 dassen gemaakt voor mijn kleinzonen
joshua en Q maar deze dassen gaan in een doos voor volgende winter periode
aangezien ze al een das hebben en die gaat nog wel even mee,hihihih
en zo hebben ze weer wat nieuws in oktober,





dit is het patroon wat ik heb gevonden bij de blog van moogly
http://www.mooglyblog.com/
even klikken op kopje patronen en tutorials en dan kom je de das tegen ze
heeft er ook een muts van maar die heb ik niet gemaakt.





het is een leuke steek en haakt lekker snel weg,
de dassen zijn gehaakt met royaal van de zeeman,haaknaald 5
en de lengte is 1,60.

groetjes hester


2 reacties:

ChériesCrochet zei

Je kleinzonen mogen blij zijn met zo'n oma, hartstikke leuk gemaakt weer Hester

Fräulein KidsliKids zei

Wowww, great colors,nice pattern !!!
For all wool-addicts I started a January Woll-GiveAway .... maybe you are interested in joining.
Kind regards,
Fräulein KidsliKids

Een reactie plaatsen