lila trui

22-01-2016

goede avond  allemaal in blog land

ik vergeet helemaal mijn leuke trui te plaatsen die ik van de week
heb gebreid voor klein dochter selina,
hij moest lekker lang voor onder der billen,hihihihih kan je der namelijk
nog een winter mee doen,
ik zei tegen haar zal ik de kleine zeemeermin erop mazen voor je......nouuuuuuuuuuuuuu wat zeg je nou oma????
ik ben bijna 12 hoor,whahahahahahahah ik ben geen kleuter!!!!
dus mocht ze kiezen en ze wilde een hart want ja ze word al 12 in april,en gaat straks naar de middelbare school,whahahahahahaha

nou ja haar wens voer ik dan ook gewoon uit.


ik moest er wel bij schrijven van haar als ik ergens de foto plaats ,
dat jullie niet naar haar broek mogen kijken,
want ze had eigenlijk een witte bloes hier bij aan,en anders gaan jullie straks denken dat ze geen verstand van mode heeft,whahahahahaha
dus bij deze niet naar der broek kijken hoor,!

fijne avond allemaal groetjes hester

5 reacties:

Tinneshobbyworld zei

Prachtige trui voor een knappe jonge dame! Toppie!!!

Lieve groetjes, Tinne

Sigrid Swinnen zei

Mooie trui! Staat haar goed, die kleur!
En oma, plaag haar niet zo veel ;-)
Fijn weekend nog,
Sigrid

Carla Killens zei

Wat een mooi meisje, ze gaat nog harten breken in de middelbare school ;-)
Mooi gemaakt !

ChériesCrochet zei

Wat een mooie trui en het staat haar super !!!

feltfree på Åsly zei

Dat is een supertrui. Leuk zo met dat hart erop

Een reactie posten