pied de poule das

10-02-2016

goedemorgen allemaal,

zo mijn haak project van deze week was een das haken voor mijn moeder
aangezien ik zag dat ze handschoenen had met de  pied de poule steek.

even een patroon opgezocht,en zie hier mijn eind resultaat.



maar aangezien mijn moeder niet graag op de foto gaat moest ik het zo oplossen
en een foto van mezelf maar maken zodat jullie ook kunnen zien hoe het staat als iemand hem draagt,hihihihih



ik heb de das gemaakt met de royal van de zeeman,
met haaknaald 5
en er zitten precies 2 bollen in ,dus koopje weer voor 2 euro,hihihihih
de lengte is 1.60m.

zo nu maar even iets kleins gaan maken,want alhoewel de steek erg leuk is vind ik het eentonig werk
en lijkt er geen einde aan te komen,
ik heb er 3 dagen overgedaan.nog snel vind ik eigenlijk,hihih

ik wens iedereen een fijne dag met wat jullie ook gaan doen.

groetjes hester






5 reacties:

Mingle- Mangle zei

wat een leukerd en lekker goedkoop,daar houden wij
ook zo van,wibra heeft nu aanbieding met saskia
garen 20% korting wij hebben lekker ingeslagen hihi

Carla Killens zei

Mooi, het staat jezelf ook goed !

hester zei

dank jullie wel dames.

dames van mingle-mangle,
ja ik zou eigenlijk geen acryl garen meer kopen van zowel zeeman en wibra,maar ach voor die 80 cent heb ik dus ook weer genoeg in geslagen,hihihihihih

Sigrid Swinnen zei

Echt wel snel, 3 dagen! En ik begrijp dat je nu even iets anders wilt haken, maar toch geeft dit patroon echt wel een leuk effect! Weer een geslaagd werkje :-)
Fijne dag nog,
Sigrid

creadinah zei

Prachtige das.....pied de poule vind ik een super patroontje. Ik breide het al wel, maar gehaakt ziet het er ook erg mooi uit.

gr, Dineke

Een reactie plaatsen