lotje en de-je-weet-wel-kater

29-02-2016

goedemorgen allemaal,

verleden jaar kon je via de lepra stichting,de-je-weet-wel-kater
van jan jans en de kinderen kopen,en daarmee steunde je dan de leprastichting.
dit jaar kon je lotje het tekkeltje kopen,
en aan gezien mijn moeder alles van jan jans en de kinderen spaart,hihihhih dacht ik die moet ik ook even kopen en voor haar maken, dus bij deze ......



ik hen haaknaald 2,5 en 3 gebruikt en catania
de cyclaam kleurige lotje is voor mijn dochter ,
die heeft ook de kater al sinds verleden jaar,
en 1 lotje is voor me moeder want die heeft haar
kater ook al thuis staan,hihihih.



en ik heb voor me zelf dan ook maar een de-je-weet-wel-kater en lotje gemaakt afgelopen week,

wil je deze 2 ook maken,gewoon even naar de leprastichting en daar kan je ze kopen voor 5 euro perstuk veel geld maar je steunt er een goed doel mee.



3 reacties:

Tinneshobbyworld zei

Leuk initiatief !

Fijne maandag, grts Tinne

mingle-mangle zei

wat een schatjes en ook nog voor een goed doel,TOP

Patricia Smit zei

Ze lijken sprekend op de echte!!

Een reactie plaatsen