2de paasdag

28-03-2016

goedemorgen allemaal,

jeetje ik heb het zo druk gehad de afgelopen week vergeet gewoon mijn paasdingen te plaatsen,hihihih
hier mijn paas haas ei familie,deze had ik verleden jaar ook gemaakt,weggegeven en dit jaar nieuwe gemaakt.


en bij deze dus ook nog me paaskuikentjes naar een gratis patroon van krissie dolls,

nou nu maar andere dingen weer gaan maken,maar eerst nog even een 2de paasdag vieren met mijn familie dis zo allemaal komen,dus ik heb weer een leuke dag voor de boeg,
ik wens iedereen een fijne 2de paasdag hoor,

groetjes hester


2 reacties:

Sigrid Swinnen zei

Die haasjes zijn zo lekker dik :-)
Mooie kleurtjes ook!
Hopelijk had je een superdag met je familie!
Groetjes, Sigrid

Tinneshobbyworld zei

Wat zijn ze weer super leuk Hester. Mooie foto's trouwens!
Lieve groetjes, Tinne

Een reactie posten