lappenpoppen/dieren

20-04-2016

goede avond allemaal

nou ik geloof dat heel haakwereld aan het lappen poppenhaken is uit het mooie boek van
sascha blase-wagtendonk,

ik kon niet achterblijven en heb er ook een paar gemaakt en moet
toegeven dat ik ze erg leuk vind om te haken,gaat lekker snel

ik heb de zeeman royal wol gebruikt en de wibra Saskia wol gebruikt.
ik haak met haaknaald 3 en dan worden ze ongeveer 30+cm hoog.



ik heb de muis een lange staart gegeven en op elke dier heb ik een hartje genaaid
gewoon omdat ik dat leuk vind.

er zullen er nog vele volgen,er liggen er nog een paar in de mand die moet in in mekaar zetten
maar ik heb geen haast,hihihih

fijne avond allemaal,
groetjes hester

5 reacties:

Laura zei

Wat zijn ze allemaal leuk!! Ik heb net ook het boek besteld. Fijne dag. Groetjes Laura

Patricia Smit zei

Ze zijn erg leuk geworden en wat haak je ze snel!! Het gezicht van de pinguin kreeg ik niet symmetrisch, waarna ik niet meer aan de andere patronen durfde te beginnen. Nu ik de lappenpop dieren overal tegen kom begint het toch stiekem weer te kriebelen... .
Groet Patricia

hester zei

laura succes met haken voor als je boek binnen is,

hester zei

patricia,
als ik ergens een hekel aan heb is het het maken van gezichten,of de ogen zitten scheef,of de mond is niet leuk vandaag was ik met ene beertje bezig heb wel 3 keer de snuit uitgehaald,hihihihih dus soms doe ik ook maar wat hoor,gewoon een beetje doen op gevoel wat jij leuk vind,dan lukt het vast,succes met het haken

Tinneshobbyworld zei

Wat zijn ze toch schattig hé. Wel tof als je er uw eigen twist kunt aan geven. Super!

Lieve groetjes, Tinne

Een reactie plaatsen