FIJNE ZOMER VAKANTIE ALLEMAAL.

5-07-2016

GOEDEN AVOND ALLEMAAL,

JULLIE ZULLEN WEL DENKEN WAAR BLIJVEN
AL DIE CREATIES VAN HESTER NU EIGENLIJK,

MAAR JA IK HAAK HEEL WEINIG IN DE ZOMER MAANDEN,
EN BEN DAN MEER GEFOCUST OP DE VAKANTIE AANGEZIEN MIJN ZOON ALWEER
VRIJ IS ..........DE KOMENDE 7 WEKEN,

IK HEB GENOEG IN DE PLANNING STAAN,BEN SOMS AAN HET HAKEN
DOE HET DAN IN PLASTIC ZAKJES EN HAAK ZO ONDERDELEN DIE IK LATER IN
MEKAAR ZET.

IK HEB ZO VEEL DINGEN GEMAAKT EN HEB 2 DOZEN VOL WAARVAN IK NIET WEET WAT IK ER MEE MOET,
DUS ALS IK AL IETS MAAKT MOET HET WEL ZO ZIJN DAT IK HET KADO KAN DOEN AAN IEMAND,OF OP BESTELLING DAN MAAR.

IK GENIET OP DIT MOMENT DAN MAAR VAN ALLES WAT ER WORD GEMAAKT
OM MIJ HEEN VAN WAT IK ZIE IN BLOGLAND,

IK WIL JULLIE ALLEMAAL EEN FANTASTISCHE ZOMER  EN VAKANTIE WENSEN
EN TOT SNEL MAAR WEER

GROETJES HESTER

3 reacties:

Tinneshobbyworld zei

Voor jou eveneens een fijne vakantie gewenst!

Lieve groetjes, Tinne

Monique van den Berg zei

Jullie ook een hele fijne zomervakantie!
Groetjes, Monique

vitrien zei

geniet maar van 't verlof , ik haak ook veel maar nu efkes chill want op de duur blijf je maar weggeven en opsparen

Een reactie plaatsen