hallo allemaal in blogland

30-09-1016



hallo allemaal,

de zomer is weer voorbij,herfst eindelijk......

dus ik heb weer katoen in geslagen en het word nu weer wat kouder en heb
dus weer zin om leuke dingen te haken,

ook al ga ik nu iets gerichter te werk,niet zomaar maar meer van alles
maken,want het eindigt toch alleen maar in een grote kist,.en dat vind ik ook zonde,

dus ik ben er weer na een lange tijd,

ik heb express niet naar de andere blogs gekeken
in de zomer periode,want dan wil ik ook van alles maken,hihihihihihi

maar van af vandaag ben ik er weer lekker bij in blogland om te genieten van de leuke dingen die gemaakt worden,

en om ook weer mijn creaties te plaatsen,hihihihihihi

groetjes hester


2 reacties:

feltfree på Åsly zei

Veel plezier met je nieuwe katoen. Ik kijk uit naar de creaties

mingle-mangle zei

leuk dat je er weer bent:D, nou herfst is toch een leuk onderwerp om iets mee te doen,op de foto's hiernaast zie ik in iedergeval meer kerst, dus voor de herfst kan er weer gehaakt worden haha
liefs mingle-mangle

Een reactie posten