kerstman

28-10-2016

goede avond allemaal in blog land,

nou mijn eerste kerst creatie is een feit hoor

deze kerstman heb ik gemaakt met de wol van de zeeman en wibra met
haaknaald 4,

ik ben er 2 dagen mee bezig geweest dus was zo af,hihihihih

het patroon kan je hier vinden,is gratis maar wel in het engels,

http://www.redheart.com/free-patterns/huggable-santa-pillow?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=facebook


het was de eerste keer dat ik zo een baard moest maken ,
zag er tegen op maar viel wel mee eigenlijk,hihih

ik heb even een tweede foto gemaakt  met een rol beschuit ernaast zo dat jullie
kunnen zien dat de kerstman
best wel groot is,


nou nu weer verder met me volgende kerst haaksel heb er nog een paar op me

lijstje staan die ik wil maken dit jaar nog!!!!

fijne avond allemaal groetjes hester


2 reacties:

ineke zei

vind de jouwe veel mooier dan die op de link!!!

Patricia Smit zei

Wat is ie goed gelukt!! Snap dat je de smaak te pakken hebt. Ben benieuwd naar je andere kerst haaksels.
Groetjes,
Patricia

Een reactie plaatsen