vanavond mijn dochter sabrina en vriendin suzanne in................

6-10-2016

Goede middag allemaal,




voor de lief hebber die naar dit programma kijkt

JA ........IK WIL EEN TAART
...
vanavond op rtl 4 om half tien.

daar zit Sabrina en haar vriendin suzanne vanavond in,
(Sabrina en suzanne staan met het zwarte schort)



dus voor ons een spannende dag,

want Sabrina mocht niks zeggen tegen niemand niet anders kreeg ze een boete,

dus ik ben heel erg benieuwd naar de uitzending van vanavond hoever ze komen met hun taart voor een bruidspaar.

dus ik zou zeggen als jullie Sabrina in aktie willen zien komen zou ik echt gaan kijken,

bedankt,groetjes hester

4 reacties:

Monique van den Berg zei

Wat leuk Hester en vooral spannend. Veel kijkplezier en eens ze veel succes!

Groetjes, Monique

Patricia Smit zei

Volgens mij hebben ze de winnende taart afgeleverd!
Een dikke proficiat!!

mingle-mangle zei

en ze hebben gewonnen LEUK LEUK!!!!

hester zei

dank jullie wel

Een reactie plaatsen