kerst truien

13-12-2016

goedemiddag allemaal,

hier even wat fotoos van de laatste 2 truien van dit jaar,

Sabrina(dochter) wilde graag 2 kerst truien hebben voor haar 2 kids 
 joshua en quentin,dus ja zo gevraagt zo gedaan,hihihihihi

moeder jennie (mijn moeder dus)weer aan de brei,e
n ik weer aan de maas,hihihihih

en zie hier het resultaat,

deze is voor joshua

deze is voor quentin


ook even een foto erbij van de achterkant van de truien net zo lekker groen wit rood als de mouwen,hihihihihi



ik weet we hadden hem ook kunnen kopen bij jullie weten wel welke winkels er kersttruien aan bieden,maar wij vonden het leuker om het zelf te maken,

 het patroon van de trui hebben wij geen patroon van,hihihih wij breien dit model al 37 jaar,
en vergrootte de trui door meer steken op te zetten,naarmate de kinderen groeien,
en de rendieren heb ik gewoon van het net afgeplukt!!


groetjes moeder jennie en hester.

3 reacties:

Monique van den Berg zei

Ik vind ze geweldig­čśŹ! Wat knap gedaan van jullie beide!
Groetjes, Monique

Sofie zei

Die zijn echt heel leuk!!!!!

mingle-mangle zei

ohhh geweldig,helemaal weer in "foute" truien
wij vinden ze steen goed haha

Een reactie plaatsen