lekkere warme mutsen,

5-12-2016

goede middag allemaal

ik heb weer wat mutsen gemaakt voor de familie en vriendinnen,
erg makkelijk patroon,gevonden op you tube ,

https://www.youtube.com/watch?v=qrKL0yx73ds&t=1453s

wel een chinees patroon maar
als je het filmpje kijkt kan je het gewoon volgen,en zie hier mijn resultaat,

roze gemeleerde wol van de zeeman dubbeldraads gehaakt met haaknld 6,

                                             mijn dochter Sabrina gelukkig met haar wintermuts,

 dit is de bruine promo wol van de zeeman gemengd met creme van zeeman,en de zwarte
is ook dubbeldraad,de hoogte van de mutsen is 25 toeren geteld vanaf waar je
1 reliefstokje voor en 1 reliefstokje achter in steekt,
                              mijn dochter Cindy en schoonzoon mourad ook helemaal blij ermee,

                                     de cyclaam is ook de grote bol 300 gram promo wol van de zeeman,
                                                 eerst even 2 bollen van gemaakt van 150gram elk,
                                                               en dus ook dubbeldraads,
                                             is wel dik vind ik zelf maar iedereen is er blij mee,
                           michelle vriendin van de dochters ook blij met haar mega cyclaam muts,hihihih

de zijn ook dubbeldraads,nld 6 25 toeren hoog.

                        de zwarte muts voor vriendin  van de dochters wilde natuurlijk ook zo een muts,
                          de grijze muts is voor dochter Cindy maar daar heb ik geen foto van,hhihihih

                              deze heb ik enkeldraads gehaakt en haaknld 5 en 28 toeren hoog,zitten als
                                                          gegoten en de kids zijn er mega blij mee,

ja en de kleinzonen joshua en quentin ook zo een warme muts voor als ze met mama
op de schootmobiel gaan,
nu moet ik nog een witte maken voor kleindochter selina,maar dan moet ik wel even de wol gaan kopen,vond het vandaag te koud,ga ik morgen wel weer, nu weer verder met een ander klein projectje,

fijne dag allemaal groetjes hester





3 reacties:

ineke zei

ze zien er geweldig uit!!! het lijken me fijne mutsen!

Knutselpret zei

wat leuk en laat de kou maar komen !!! leuk patroon die ga ik onthouden

mingle-mangle zei

wou super al die mutsen te zien,bedankt voor
het patroontje

fijn weekend mingle-mangle

Een reactie plaatsen