herfst haken,

19-08-2017

goedemorgen allemaal in blog land,

zo de zomer vakantie is voorbij deze week in den haag,kinderen gaan volgende week weer naar school en ik kan weer leuke dingen gaan plaatsen op me blog,
dus ................

ik ben afgelopen week lekker aan de haak geweest met de wol van de wibra en zeeman en haaknaald 5 whahahahahahahaha.
is ff wennen als je constant met nld 2,5 haakt en katoen,
heb er gewoon een blaar van op me vinger,maar ach ik vond het wel een keer leuk.

ik heb wat herfst dingen gemaakt zoals de kleine pompoenen met Catania katoen,
en dan een reuze pompoen doorsnee 36 cm.en 1 paddestoel van 26cm ...hoog
en 1 van 40cm hoog,hahahahahaha

die gaan allemaal naar Sabrina (dochter)voor haar etalage van haar taarten winkel in de boekhorststraat.voor de herfst,
ben nog niet klaar moeten nog wat reuze eikels bij,whahahahahahaha
dus ga vrolijk verder haken,


fijn weekend allemaal
groetjes hester


5 reacties:

Knutselpret zei

hier ook de vakantie voorbij mooi gemaakt allemaal

ineke zei

mijn kleinkinderen hebben nog 2 weken te gaan !!! leuke hersfttaferelen!!
grooter haken is soms ook erg grappig.. zo'n joekel van een paddenstoel.. gaaffff

Tinneshobbyworld zei

prachtig !!!

Kopje wol ?! zei

Hoewel mijn hoofd nog geen zin heeft in de herfst, ziet het er erg gezellig uit allemaal

Laura zei

Ziet er supermooi uit allemaal. Fijne dag, groetjes Laura

Een reactie plaatsen