sleutelhangers gehaakt!

11-09-2017

goedemiddag allemaal

zo met dit lekkere herfstweer ben ik druk bezig geweest de afgelopen 2 weken,hihihi
en wel met het haken van sleutelhangers

de ananasjes zo schattig vind ik zelf hihihihi

is een koop patroon van flo and dot

mijn eeuwige eenhoorntjes

de cactusje gevonden op you tube met een tutorial 

vind ik ook al zo schattig met dat gezichtje

en de grappige flamingo's uit het boekje van amigurumi's en mini's

ja ik blijf wel bezig hoor met van alles en nog wat
ik verveel me geen moment
ik heb alles gehaakt met Catania en phildar cotton 3,
met haaknaald 2,5 en de cactusjes met nr 3

nu maar eens kijken wat ik nu weer ga haken,fijne dag allemaal
groetjes hester


1 reacties:

mingle-mangle zei

wauw wat heb je weer toffe dingen gehaakt, wij zijn nog niet aan de eenhoorn toegekomen wegens familie omstandigheden,maar vanaf nu gaan we er weer tegen aan het weer werkt in iedergeval mee haha

Een reactie plaatsen