pagina's

nieuwe leuke potjes

7-02-2019

goedemiddag allemaal,

leuke  potjes gemaakt
voor mijn dochter Sabrina,
sabsycakedreams heet haar taarten winkel.

ik heb 3 kleine beren potjes gemaakt \patroon is van yvonne;s gratis haakpatronen,

de 3 vogel potjes zijn een koop patroon van mala design,

de 3  uilen potjes daar heb ik gewoon een uil op het net gevonden(ff google gebruiken).

de 3 wijze uilen,leuk om cadeau te doen aan iemand die geslaagd is.

de 3 vrolijke vogeltjes gevuld met leuke hartjes zou ik blij van worden als ik dat als cadeau krijg,

de 3 beren potjes is leuk voor Valentijns dag om cadeau te krijgen,

ik heb alles gehaakt met haaknaald nr 2,5
en Catania katoen
en phildar cotton 3 garen.
de potjes zijn de middelste maat potjes van hak,



fijne dag allemaal
groetjes hester

2 reacties:

Laura zei

Mooi weer allemaal Hester. Leuke cadeautjes heb je weer gemaakt. Fijn weekend, groetjes Laura

marmarel zei

Schattige potjes, die zullen vast goed verkopen.

Een reactie posten