pagina's

pasen komt er weer aan.

7-03-2019

goede morgen allemaal in blog land,

ik heb deze leuke eieren gemaakt
hier staan ze op stokjes maar ik heb er nu een draadje door gedaan zodat
ik ze ook kan ophangen in mijn paasboom.
maar je kan ze ook gewoon neerzetten vanwege de rechte onderkant,


het patroon is van kifile-design te koop op crazypatterns,
en is een duits patroon,of ze nederlands heeft
heb ik eigenlijk niet opgelet nu ik er over denk,

ik heb het gehaakt met haaknaald 2,5 en phildar cotton 3 en Catania,
het zijn makkelijke patronen en leuk om te maken en snel klaar ook.
goed op vullen zodat ze mooi in vorm komen als ei natuurlijk,


ik wens iedereen een fijne dag toe,

groetjes hester



2 reacties:

Atelier Valerie zei

Zo leuk & schattig gehaakt Hester 😍👍
Nog een fijne donderdag ... liefs Valerie ♥

mingle-mangle zei

wat een leukerds zeg;0
FIJNE ZONDAG

Een reactie posten